Båstad

Nu ska jag åka till Båstad för att vara med Johanny!

Gotland: Att vara på Gotland med Martin var jätte mysigt. Hans pappa lagade jätte god mat hela tiden och hans lillebror var hur söt som helst. Det var en av de mest romantiska dagarna i mitt liv. Sen tog vi planet hem vilket vart jätte struligt eftersom vi egentligen skulle åkt båt men Martin hade bokat helt fel. Han hade bokat båt från Nynäshamn till Visby istället.
Sthlm: Sen har jag varit i stockholm i några dagar. Har legat två dagar på stranden med Sara, Emelie och Jossan på Löfsta. Sen har jag vait lite med Martin också. Vi firade fem månader i söndags och då bjöd han mig på bio. The dark Knight. Igår var vi hemma hos Kawe och efter det sov jag hos Martin. Nu ska jag snart åka. HERRÅ!

Tankar

Sa hej då till Johanna för en stund sen för att äta middag med Farmor.

Allting har varit så kul i veckan. Jag har varit så glad och lycklig hela tiden, men självklart så får ju inte det vara längre än en bråkdels sekund. Har en jätte dålig känsla i magen som inte försvinner. Kan ju vara för att jag är sjukt bakis men jag känner ändå att den där oron ligger där och gnager. Man räcker inte till och man gör alltid fel. Nu vet jag inte alls hur nästa vecka blir men ikväll ska jag i alla fall bara vara med Johanna och Elli och skita i alla andra. Drar nog tillbaka till Västkusten tidigare än jag trodde. Det ska bli så skönt att komma dit faktiskt.

Veckan

Jag har inte haft internet hemma så jag har inte kunnat uppdatera på några dagar, men nu sitter jag vid Johannas data och äter  frukost så då passar jag på.
Tisdag: Martin följde mig till Konsum dit tjejerna också skulle komma. Det var jätte svårt att säga hej då till honom, speciellt när Johanna och Lollo stog och glodde haha. Efter det gick vi hem till mig och lagade middag. Det blev wok med nudlar utan kyckling haha. Sen tittade vi på Allsång på Skansen, som btw var den mest misslyckade Allsången någonsin. Efter det såg vi Hajen tre. Den var faktiskt skit läskig och den där hajen var riktigt äcklig. Jag och Lollo kom in i en rolig disskusion om man kan säga att Haj är en fisk eller inte. Jag sa att det självklart var en fisk men hon sa att det inte var det. Jag hade rätt visade det sig. haj är en brosk fisk haha. Ungefär klockan tolv gick jag och sov hos Lollo som skulle upp sju nästa dag och jobba.
Onsdag: Jag sov ganska länga, jätte skönt. Sen träffade jag upp Johanna och så gick vi och la oss på stranden vid hennes mamma. Det var jätte mysigt verkligen. Det var hur varmt och skönt som helst och det blir alltid så kul med Johanna vad vi än gör. Hennes brorsa Niclas kom och joinade oss också men bada det vågade han icke haha. Vi gick och tiggde coca cola i kiosken och lyckades haha vi var riktigt listiga. Runt klockan  fyra började vi dra oss hemåt Johanna för att äta middag. Vi åt ute på hennes balkong med hennes mamma och hennes två brorsor. Vi åt färskpotatis och kyckling och det var så himla gott. Och som vanligt när jag är med dem så skrattar vi alltid åt en massa saker. Lollo kom och joinade oss runt nio, tio snåret. Vi fick en massa smink utav hennes mamma eftersom hon  jobbar med MK och så luktade vi på en massa äckliga krämer som hade gått ut. Blä. Innan jag och Lollo drog hem så tittade vi på en film. Tre systrar och en mamma.
Torsdag: Det regnade idag så jag var mest inne och kolla på tv och städa lite. Jag gick och handlade i spö regnet också. Halv sju kom Lollo, Sabrina, Elli och Johanna. Vi grillade och gjorde i ordning jätte god middag. Vi pratade på om allt möjligt och allt var hur kul som helst. Till efterrätt åt vi vaniljglass med smälta hallon och blåbär. Sen spelade vi Wii och Lollo sög verkligen haha. I alla fall på Bowling. Johanna sov över hos mig. Vi låg i sängen och pratade från halv ett till typ halv tre. Haha vi var helt pucko.
Fredag: Jag och Johanna var jätte duktiga och tog vara på solen som var idag. Vi låg och sola i två timmar och sen cyklade jag ner henne till Spånga. Vi gjorde oss i ordning och så och runt sju åkte vi in för att hämta biobiljetterna till Hancock. Vi gick med Johannas mamma och Simon, hennes roliga brorsa. Haha vi skämtar alltid om allt möjligt. Filmen var jätte bra. Will smith är så sköön! Och snygg kropp. Bion slutade runt tio. Vid tolv var vi i Hässelby och träffade Linus, Danne, Marcus, Mackan och Fredrik. Vi drack äcklig Vodka och spelade Jag har aldrig. Det var jätte roligt. Sen försvann Johanna in på ett rum med Linus så jag fick roa mig själv i flera timmar haha. Jag hamnade vid nån brygga där det badades näck och jag vet inte vad haha. Vi kom hem till Johanna vid halv fem då vi somnade pladask,
Lördag: Vi har precis vaknat och nu ska vi dra till stranden med Elli. Senare ikväll ska vi träffa upp Micke och hans polare och typ hänga eller nått. PUSS

Hemma i Stockholm

Tågresan hem var den tråkigaste resan i hela mitt liv. Sen fick jag ju ta tunnelbanan och bussen hem så det var skit trist. Men sen fick jag träffa Martin och då var det värt det:) Vi hade en jätte mysig kväll, det pirrade hela kvällen eftersom jag längtat så efter honom. Vi somnade ganska tidigt eftersom att jag var jätte trött efter resan. Dagen efter så fick jag gå upp ganska tidigt eftersom att jag skulle träffa Jennifer innan hon åkte till Cypern. Vi satte oss på ett fik i Sumpan och jag kan kan säga att vi hade MASSOR att prata om. Hade inte träffat henne på flera veckor. Efter det åkte jag hem och chilla lite innan jag gick och åt på Illan med Wisam. Vi satt till klockan nio och efter det gick vi hem och kolla på Miss Universe. Jag ville verkligen inte vara ensam hemma hela kvällen eftersom att det var så mörkt och Martin var ju på fest hemma hos Kevin. Men sen kom han och sov hos mig. Eller vi somnade iofs halv sex på morgonen! Idag har vi solat och så och snart ska jag hem och äta middag med Lollo och Jennifer. Martin åker ju till Gotland imorgon så nu ses vi inte på en vecka igen.

Resö

Atreyu-Blow

Martin visa mig den här låten

Dag

Jag har det hur bra som helst här nere på Resö. Älskar den här fina ön, med alla båtar, berg och det fina vädret. Igår satt jag i en timme och försökte ta bort mina lösnaglar. På en timme fick jag bara bort fyra naglar.. Ska göra resten ikväll. Men mina naglar ser verkligen för jävliga ut nu! Nu ska jag ut och leka med Hampus, och ikväll ska vi till bibloteket igen och låna mera böcker för jag har läst ut de jag lånade sist. En var hur bra som helst. Den hette Som jag vill vara, den handlade om en femtonåring som blev gravid. Den var riktigt spännande. Jag ska låna mer böcker av den författaren idag.
Imorgon ska vi in till Strömstad och grilla med hela tjocka släkten. Ska kanske ut sen också med Carro på Skagerack:D

Carrie Underwood-I know you won't

You say you'll call, but I know you
You say you're coming home, but I know you wont

Bibloteket

Igår var en jobbig dag. Jag och mamma bråkade och det är aldrig roligt. Hela dagen blev förstörd. Tova var också ledsen. Men idag är allt prima och vi har jätte mysigt!

Nu är jag på bibloteket i Tanum. Jag ska låna Narnia boken med alla sju böckerna i. Jag längtar tills jag ska börja läsa den jag hoppas verkligen att den är bra. Jag och mamma har pratat om Kreta resan idag, och jag blir så sprallig när jag tänker på den. Så kul! Förhoppningsvis så blir det jag, Martin, Lollo och hennes pojkvän som åker ner på höstlovet. Mamma har i alla fall sagt att hon ska hjälpa till att betala lite.
På söndag åker jag upp till stockholm för att vara med alla som jag saknar. Tyvärr åker Jennifer och Sara bort den veckan men jag hinner i alla fall träffa Jennifer en liten stund på mondagen. Men alla ni andra ska veta att ni ska styra upp en massa saker tills jag kommer hm:D hehe. Nu ska vi åka iväg och handla mat. Vi ska äta Fajiitas till middag mums! Imorrn ska jag klippa mig också. Hoppas det blir fint!

Hej då Nusse

Nu har Martin åkt iväg i bilen med Tommy hem till Stockholm. Jag försökte verkligen att inte gråta när vi skulle säga hej då, men tyvärr så blev det så. Som tur var så regnade det så det syntes inte så mycket. Det började åska precis när de hade åkt iväg. Nu får jag inte träffa han förns om två veckor. Jag tycker det känns som en ett helt år eller nått. Jag ska försöka tänka på annat men just nu känner jag mig faktiskt jätte ledsen. Det ska inte bli kul att sova ensam i natt.

Metaltown

Lite bilder på Martin ifrån Metaltown

Sol sol sol

Dagarna här har varit underbara. Det har varit GRYMT varmt och jag är martin är jätte bruna. Tyvärr har jag fått brännblåsor på bröstet som kliar som fan men det går nog över snart.
I två dagar nu har vi varit ute med Tommys fina båt och glassat i solen. Martin och Tommy har fiskat från båten också och vi fick faktiskt nån liten fisk som grillades sen till kvällen.
Jag och Martin har varit i Grebbestad också och gått på bio och ätit ute. Vi såg Narnia- Prins Caspian. Jag tycker den var hur bra som helst, jag älskar verkligen Fantasy. Vi har det så mysigt så vi har lite problem med när Martin ska åka hem. Det kan bli på söndag, men nu lutar det åt att han ska åka på Mondag istället. Jag tror att jag stannar här tills den 18 juli då Lollo slutar jobba. Då drar jag upp till stockholm i några dagar och sen drar jag vidare till Gotland och hälsar på Martin som precis varit där under stockholmsveckan då. Nu ska vi gå och äta kräftor på berget:)

Häst

Idag var en sån härlig dag. Den började iofs dåligt för det ringde en tjej som grinade mitt i natten till Martin vid fyra på morgonen och efter det kunde jag inte somna om!

Vi gick upp tidigt för vi skulle iväg och rida islandshäst. Det var bara jag och Martin som red idag. Hästarna vi red var hur snälla som helst, fina och duktiga. Vi stannade vid vattnet med hästarna och fikade och sen fortsatte vi på en jätte mysig väg vid havet och sen in i skogen där det var jätte stora bromsar. Sen när vi kom hem la vi oss i solen och stekte och när det tillslut blev för varmt gick vi och badade. Det var lite problem att få i Martin först men tillslut efter om och men så kom han i med mig.
Vägen därefter gick till Helena där Hampus nu var. Han kom hit igår. Han snappa åt sig Martin direkt och spela fotboll och bandy med han, men jag var faktiskt med på ett hörn. Det är så kul att de två grabbarna jag tycker mest om kommer så bra överens. Efter det så åkte vi ner och köpte mat så lagade Martin mat till oss alla. Han lagar VÄRLDENS godaste mat. Nu ska vi gå en promenad till havet och efter det ska vi hem och äta hallonpaj och titta på allsång på Skansen.