BLAH

Rufus är världens sötaste underbaraste bästa lilla hund! Ville bara säga det. Igår tog Louise studenten och dagen innan det tog lilla Johanna studenten. Allt cirkulerar kring flak, mottagnngar och skivor just nu känns det som hehe. Blackebergs student var helt galen igår! haha så mycket folk! Rufus vart helt paralyserad. Men det var as kul. Flaket var också skit kul, men gudars vad jag och Lollo frös på slutet! Hennes mottagning var jätte rolig, det var hur mycket människor som helst. Jag och Jennifer kom dessutom på hur roligt man kan ha med en hårtork! Igår la jag mig sent så jag är lite seg nu men yeah yeah... Om typ nästan en vecka åker jag och tjejerna till Grekland!!! TJOHOOOOOOOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0