Heeeeeeej

Hej, jag vet jag är dålig på att skriva! I söndags var jag och tittade på Sara som hade sin slutkonsert med Carola. Hon har varit på Carola Camp nämligen. Det var en super bra show och Sara var jätte duktig. Carola var jätte söt, väldigt liten. Igår kväll var jag med Johanna. Vi var först på Friday's ( vårat favorit ställe ) och sedan gick vi till biografen och gick på bio. Vi såg natt på museet 2. Haha den var as rolig. Däremot så hostade jag sönder mig inne på biografen. Inte roligt. Jag kom hem runt ett ungefär och somnade på studs. Idag har jag legat och solat med Lollo. Äntligen börjar det fina vädret komma! Men snart blir det ännu mer sol. Om mindre än en vecka åker vi till Grekland! Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0