Jennifer student

Igår tog Jennifer studenten!! Grattis gumman!! Det var en riktigt lyckad dag. Det var skit roligt på flaket. Den här gången hade jag på mig en stor tjocktröja och jeans! Jag vägrade att frysa! Men det var as roligt. Sedan fortsatte firandet resten utav dagen! Utav mig, Lollo och Johanna fck hon en jätte fin klocka som passade henne perfekt. Sara kom till mottagningen också. Haha jag hade ingen aning om att hon hade kommit så när jag, Sanna och Jempa kom ifrån flaket (och jag var ju inte direkt nykter) kom in och såg Sara så vart det ett jätte "NEjjjjJMENnnnn HEEEEEEEEEEEJ" haha. En riktigt lyckad dag älsklings J! Det blev så sent igår så jag sov hos Lollo. Nu är jag hemma, skit seg. Jag ska nog ta det riktigt lugnt idag. Ikväll ska jag träffa vänner. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0