Fest

Hej! Idag åkte jag och mamma till Solna för att shoppa lite. Snälla rara mamma köpte skor till mig för över 2000 kr. Ett utav paren ska jag ha ikväll. Jag köpte även present till Jennifer som ska ha sitt födelsedagsfirande imorgon hemma hos henne.
Ikväll ska jag möta upp Tilde och åka till Karlaplan. Sofie, Susanna och Alex ska ha stor fest ikväll. Det bjuds på vin, öl och cider plus plockmat. Sedan blir det dans hela natten lång! Tagga! Sist jag och Tilde var hemma hos Sofie så hade vi super roligt. Såhär såg det ut då:
 


Vet inte vad jag ska ha på mig. Jag tänkte ha min fina klänning ifrån Oasis men den vill jag ha imorgon också. Äsh det får bli samma klänning två dagar i rad helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0