Plugg söndag

Hejsan svejsan.
Gud vad trött jag är. Igår firade vi Jennifer som fyllt nitton. Jag mötte upp Lollo vid bussen och så åkte vi gemensamt hem till henne. Jag hade köpt Rose bubbel och en fin ram med ett kort på henne själv i, som jag hade tagit med systemkameran i höstas. Sedan satt vi där alla tjejer och pratade om allt mellan himmel och jord. Jennifer bjöd på vin och lite annat. Sedan åkte vi in till stan. Det var La Roy som gällde. Haha jag kom himla bra överens med vakten. Jag sa som det var. Hej jag heter Michelle, jag har inget jobb, kommer från Spånga och har ingen större erfarenhete utav Stureplan. Haha han berättade att han inte heller var där ifrån så det spelade ingen roll att jag inte var någon van stureplansbrud. Idag har jag pluggat hela dagen. Slutade precis. Jag är faktiskt snart klar. Det här är den sista uppgiften. Sedan är det bara studenten kvar! PÅ TORSDAG!!

Rufus ville också plugga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0