Lördag

Heeej. Känner mig riktigt seg idag. Sov inte mycket inatt. Dels för att jag kom hem sent men också för att när jag väl kom hem så skulle Rufus busa med lakanen och kudden. Men imorse när jag vaknade så låg han och snarkade brevid mig. Min lilla älskling! Det var jätte roligt igår. Sofie har en helt underbar våning mitt i stan med världens största balkong. Man fick fyra glas vin/öl och en Mojito drink. Sedan var det öppen bar. De bjöds även på mat och godis. Sedan var dansgolvet äntligen igång. Ikväll ska vi hem till Jennifer som ska fira sin födelsedag. Efter det blir det utgång, om jag bara kan hitta mitt leg!

Söta Tilde


Under kvällen fick vi se ett litet framträdande:)



Linn och Tilde:)


Alex, Jag och Tilde



Folk



Tilde is getting it on!



Michelle



Tilde, Linn och Anna



Gustav, Olof och Klara



Smink paus



Gossip girls


Hanna, Jag och Adele



Strike a pose


Nej nu ska jag gosa med Ruffe! Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0